piątek, 7 stycznia 2011

dalczego Noami?

 
Bo   noami 
takie słodkości przygotowała - szybko ustawiajcie się do kolejki bo jest na co ząbki ostrzyć !!!!!

dlaczego biało plus?

bo na citycrafter  takie właśnie jest wyzwanie = biało plus jeden kolor - i prawdę mówiąc długo nad tym się zastanawiałam - no cóż poleciałam patriotycznie ( kolorki) i romantycznie, no niedługo Walentynki :-)) a wyszło takie coś


według mapki wojmondaychallenge  zrobiłam tą oto karteluszkę , ale nie nadaje się na wyzwanie bo jest bez ich stempelka, ale to nie ważne- sama mapka jest super ( wybrałam lustrzane odbicie )  i to się liczy :-))



Na unscriptedsketches mają tak fajne mapki , że znowu 2 karteczki według ich pomysłu . Pierwsza według sketches STEPH 
A druga według sketch DEBBI

czwartek, 6 stycznia 2011

dlaczego new?

bo jak dziecko się rodzi to rodzi się zawsze coś nowego :-)))  i dlatego karteczka zamówiona  z okazji narodzin chłopczyka pasuje na wszystkie wyzwania z tym tematen : new beginning albo Baby

a oto one :crazychallengedutchdare-cardchallengesaifactorychallenges ,reasonableribbon ( tu jeszcze wstążka była wymagana ) ,simonsaysstampschallenge, sewmanychallenges , woodwareusa-clearstamps ,alphabetchallengeblogflutterbywednesdays=  no i wystarczy   jak na jedną marną małą kateluszkę :-))


 a teraz kartka która pomaszeruje na dwa wyzwania : stampinbsdesignteam ( old- new)  i unscriptedsketches ( według skatches Angy )  


A te dwie kartki aż się wierzyć nie chce ale są "bezwyzwaniowe" :-)))) mimo to mam nadzieję , że się spodobają :-)))))


A teraz brutalne chwalipięństwo : moje pierwsze wyróżnienie citycrafter.blogspot #37  za kartkę , którą chętnie przypomnę hehe   - no cóż duma mnie rozpiera ( a kartka chyba w ramkę pójdzie ) 


środa, 5 stycznia 2011

dlaczego elegancja?

bo i tego oczekują na aifactorychallenges tego oczekują  i osobiście chcę Dysiaczka  dobić - bo po zakładce już podobno leży :-)))))))    zakładka  razem z kartką  stanowi mały zestawik  :-)

Na flourishes  oczekują perły no to mają :-) , na stampchallenges chcą brokat - glitter - no to siu - pasuje jak ulał a na crazy4challenges  i stampinbsdesignteam każą celebrować nawet siebie :-)) no to celebruje Paryż -   w onestitchatatimechallenge.  i cardmakinmamas   jest wszystko dozwolone - no to poszalałam !!

dlaczego karnawał?

a bo i jest teraz czas karnawału, bali i szaleństw do rana co najwyraźniej zauważyły nasze cud dziewczyny w Szufladzie    - no i pokombinowałam  trochę i to wyszła maskarada ( notabene w lutym sama idę na bal maskowy)  :-))))  

dlaczego wyzwania?

bo mnie to bawi :-) a pamiętacie w szkole - zawsze łatwiej pisze się wypracowanie na dany temat a nie na dowolny ( choć też w porywach lubię :-)) )    dlatego ta karteczka nadaje się na wyzwanie:
wildorchidchallenge   - mapka

craftyourpassionchallenges  - bo anything goes

papertakeweekly  -    anything goes     no i to wyszło :-)


A w pixiedustpaperie można cudowności  Candy  wygrać :-) ustawcie się w kolejeczce :-)) ja już to zrobiłam !!!!! 

wtorek, 4 stycznia 2011

dlaczego zakładka cd.?

bo ja je uwielbiam jak już wiadomo , a do tego  w  Hopmart  dziewczęta też zażyczyły sobie zakładkę retro vel shabby vel vintage - no to ja uważam , że moja się nadaję :-))) szkoda, że nie widać ale na kwiatkach też zaszalałam z brokatem :-)))


dlaczego tak po męsku ?

bo w justusgirlschallenge była fajna mapka   i tak jakoś mi to po męsku wyglądało i mój bidny piesek znowu musiał iść w ruch :-))

dlaczego 11?

 bo w theshabbytearoom tyle elementów ma być na kartce - jestem ciekawa czy się załapię bo liczę liczę i nie wiem czy  dobrze liczę :-) no cóż humanistka jestem co nie :-)))

poniedziałek, 3 stycznia 2011

dlaczego o przyjażni ?

bo zawsze na czasie :-))) no i znowu na 4 wyzwania się załapałam :-) ceschallenges   #17 ,  Celebrate Friendship in sentimentalsundays   , craftycatzweeklychallenge  your choice #63  i forfunchallenges !!! jak szaleć to szaleć a co będę sobie żałować :-)))

dlaczego biało ?

bo i na cupcakecraft  # 123  wyzwanie " White is White" i na magdowo  # 2 " Królowa Śniegu"  oraz cutie-sunday ( Thema Winter, also ich glaube das Maedchen ist winterlich genug)  no to złapałam 3 muchy za jednym zamachem vel kartką :-) Te cudne kwiatki to naturalnie produkt Magdowo :-)))