sobota, 25 września 2010

dlaczego wena?

bo moi Chłopcy są wyjechani a ja mogę spokojnie sobie dłubać - jednym okiem oglądając Kryminalne Zagadki ( wsio rybka z jakiego miasta - oglądam wszystkie) a drugim okiem tworzyć karteczki . Nikt nie chce kolacyjki, nikt nie zawraca pięknej główki - czuję się jak na urlopie hihi Laba do niedzieli ( no dobra pracuję i dziś i jutro, ale wiecie co mam na myśli :-)))) )

Info dla Ewuni z Diabelskiego Młyna - na grubszą kartkę ( techniczny blok) kleisz taśmę klejącą się z dwóch stron ( Praktiker itd się kłania) i na to kawałek np. starego prześcieradła A4 - ( kartkę używam kilka razy) no i buch do drukarki !!! ale materiał nie może mieć fałdek - prościuchno - no i drukujesz co dusza zapragnie :-) powodzenia  - też się bałam ale pierwsza próba mnie przekonała !!!!!!


A oto panienka czekająca na telefon  - z zamierzchłej przeszłości jak nie było komórek to tak się godzinami czekało ( no może bardziej ubrana) na ten durny telefon od tego co to jak zwykle mówił "zadzwonię  kochanie" ---- ah młodość :-)

 A tu śliczna buzia maleńkiego "klauna"



1 komentarz:

  1. to widzę, że znalazłam bratnią duszę :D ja też oglądam kryminalne zagadki :D ale już odcinki mi się kończą! zresztą już chyba wszystkie możliwe seriale kryminalne oglądałam :P karteczki bombowe :)1 sexy a w 3 mały klaunik mnie powalił!!!

    OdpowiedzUsuń