środa, 20 października 2010

dlaczego na czarno ?

no niektórzy nie życzą sobie na blogu być pokazanym :-)) co naturalnie szanuje !!! ale nad kartką się narobiłam i pokazać chciałam :-) zdjęcia są przerobione na tym wspaniałym Photofunia ( uwielbiam tą nazwę :-) ) i skopiowane na Worda oraz wydrukowane na techniczną kartkę - a oto efekt tej długiej przedmowy



















a to mały wybór trochę święta trochę "angielska róża" :-))

a teraz 2 wyzwania u SP :

miał być Paryż i Barcelona - no to jest :-) do Paryża wybieram się w podróż poślubną czyli temat bliski mojemu sercu :-)))


2 komentarze:

  1. Ile chcesz za ta Paryską? Muuuuuszę ją mieć !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szkodzi Asiu może być scrap. Ja sobie i tak to chcę powiesić w kuchni w roli obrazka ;) Jak nie chcesz oddać tego konkretnie to ja chcę taaaaakie (nie musi być identyczne).

    OdpowiedzUsuń