poniedziałek, 7 lutego 2011

dlaczego zachwycona?

aaaa bo akurat w jeden dzień 2 urocze panienki uszczęśliwiły mnie 2 awardami - wyróżnieniami :-)

dysiaczek  był tak miły podarować mi oto ten kwiatek - który będę próbować dodać sobie do bloga  a Helenka uszczęśliwiła mnie tym wyróżnieniem - co z niemieckiego  na polski znaczy tyle co
" ukochany blog" 

To wyróżnienie daję dalej  do 3 Pań Artystek  :
Dysiaczek - za jej wierność i kreatywność i przepiękne komplementy - aż chce się coś robić :-)

encza  - za niesamowitą kreatywność - no i za przepiękne szarpanie - najlepsze Szarpanka w kraju

artebanale  - bo ta kobieta to Arte i to nie byle banalne :-)))

  Tym ostatnim dwóm chciałabym też przyznać   tego ślicznego kwiatka : w regule przyznać trzeba 10 - no to do roboty :-)

Naturalnie jeszcze

Helena  - za dobre słowa, za wyróżnienie i za piękne kartki , które tworzy
artnova24  - tu chciało by się być byle kwiatkiem, bo nawet jemu robi cudne ubranka o reszcie nie wspominając
molliksystem   - za niepowtarzalność no i urodzinowo ;-))))

Mirabel - za cieszenie mojego oka

G-abra - aby znowu wzięła się do roboty bo tęsknię
Noami   = za całokształt  - i za kolory :-)
Habka  - za zwariowano-cudne pomysły
maj1309 -   za cudne myśli zawarte w Jej  cudnych pracach 


Boże a teraz mam wymyślić jeszcze 10  rzeczy, które mnie uszczęśliwiają  :-)) Ale mnie Dysiaczek wrobił !!!! No to zaczynamy: 
1. Syn
2. Ukochany
3. Wszystkie moje Przyjaciółki - a jest ich trochę no i  Przyjaciół
4. Książki - tak samo wierni jak punkt 3
5 malowanie ( nawet na ścianach ;-) )  , karteczkowanie - czyli twórczość własna - lepsze niż medytacja
6. praca - wiem, że aż wierzyć się nie chce - ale kocham swoje prace !!!! kilka etatów a tyle radości hehe
7. jedzenie - dlatego diety to mój chleb powszedni
8. szampan - prawdziwy i różowy i francuski - no co pomarzyć można no nie :-) ?
9. spanie - długie .... i
10. czasami naprawdę uszczęśliwia mnie najbardziej Święty Spokój :-))

6 komentarzy:

  1. Thank you, Joanny! I am very pleased!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mocno i gorąco dziękuję za wyróżnienie :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiula! Dzieki za wyróżnienie, ale ja nie mam już kogo wyróżniać - chybabym zrobiła nowe kółko, więc będę samolubna i zachowam je dla siebie !

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje pieknie za wyroznienie, milo tez uslyszec za co mnie wyrozniasz i ze w ogole wyrozniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wyróżnienie... i już wzięłam się do roboty :-)))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń