sobota, 26 marca 2011

dlaczego bez kartek?

bo się robią :-) jutro zapraszam na wysyp i jaj i nie tylko :-)) 

A tutaj chcę podziękować dysiaczkowi  za to wyróżnienie :-) jest śliczne = w  moim stylu :-) no i czuję się wyróżniona !!!!!

Ale tylko śmierć jest za darmo - no to podobno trzeba jeszcze 7 tajemnic wymienić :-) no dobra spróbuję :-) może dowiecie się coś nowego hihi

1. robię błędy ortograficzne
2. bo 20 lat za granicą mieszkałam i
3. jak Wałęsa tylko 7 klas w Polsce skończyłam ( no dobra później jeszcze magistra zrobiłam - ale nie jak Kwaśniewski - prawdziwego mam :-) )
4. dlatego najlepiej gadam po niemiecku
5. i oprowadzam Niemców po Trójmieście  ( oraz nauczam niemca )
6. maluje po ścianach ( synek na pytanie jednej takiej" a co po ścianach malujesz kochanie? odpowiedział w wieku 4 lat " nie , u nas to mama po ścianach maluje")
7. z braku wolnych powierzchni ścianowych zabrałam się za robienie kartek - którymi Was "zarzucam " !!!

A to info o wspaniałym Candy u Oliwiaen !!!!! Ma dziewczyna gest :-))) Jestem za i może tym razem mam szczęście :-))

1 komentarz:

  1. Nie za ma co. Kto jest kreatywny jak nie TY? Podziwiam Cie za niemiecki. 4 lata sie uczyłam i jedyne co pamietam to "Um wie viel Uhr ist es?" (nie śmiej się z ortografii). Nauczania Ci serdecznie współczuję, bo to ciężka praca jest :) Zrób koniecznie fotki Twoim freskom ściennym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń