piątek, 4 lutego 2011

dlaczego zakochana ???

no bo spełniłam sobie sama ( Boże człowiek już w takim wieku, że sam musi sobie spełniać zachcianki !!! )  największe życzenie ( nie nie brylanty i jakieś marne norki) ale  BIG SHOTA  !!!!!!  Cieszyłam się jak z mojej pierwszej Barbie :-)))   Naturalnie w nieocenionym sklepie scrapki  !!!!! no i naprawdę - miłość od 3 wejrzenia ( bo najpierw naklęłam się jak szewc - zanim skapowałam co i jak z wykrojnikami, i że jak wydaje dziwny odgłos to nie znaczy, że płytki się łamią hehe )  - ale miłość wielka i chyba dozgonna ( no cóż musi być za tą kasę ) !!!
a oto moja nowa wielka czarno-różowa miłość :




A to karteczka na wyzwanie lemonade  ( papier z Lemonade)  oraz na wyzwanie craft4you - wzywamy wiosnę !!!!!! no bardziej wiosennie nie idzie :-)) a klatkę sama wykroiłam ( po lekkim zawale serca :-) )



 A ta karteczka zanim pomaszeruje do Męża mojej koleżanki to idzie na wyzwanie  Walentynkowe w cardmakinmamas  #14

Naturalnie od razu widać , że to interpretacja enczy  i jej karnecików  walentynkowych  - ale tak boska kobieta pozwoliła nam ( po uprzejmym padnięciu do stópek) na  "podebranie pomysłu " :-)) i od razu , zachęcona tym, że inne też już tak robią - porwałam się na lifting kartki Enczy z rwanym sercem - moja marna "kopia" ( do Artystki mi jeszcze daleko - ta to potrafi "szarpać " )

 no i jeszcze coś paryskiego - aby trochę  mojego kochanego Dysiaczka  podenerwować :-)) Kwiatki też już hand made :-)) dlatego pasują na wyzwanie justusgirlschallenge  # 69 wild card

9 komentarzy:

  1. Cudo, o którym też marzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z sercem wyszła bardzo fajnie:) Kartka na wyzwanie super. Dziekuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations! It's my dream!And your last cards are so sweet and thoughtfull!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zupełnie spokojna Asiu. I powiem Ci dlaczego. Twój Paryski scrap wisi w moim własnym salonie i codziennie cieszy moje oczy. Ha! Ha! Ha! Co zaś do karteczki. Cudna nie powiem, że nie. I w moim stylu. I cóż jeszcze mogę rzec. Ta z klatką też mi się podoba. I pozostałe dwie też :)Cieszę się, że masz urządzenie, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Very pretty cards, love the pinup girl. Thanks so much for playing along with the Mamas on our Valentine Challenge! Good Luck!

    Jess

    OdpowiedzUsuń
  6. łał....no super zachcianka...chyba każda z nas taką ma - zachcianke oczywiście -bo maszynki to chyba tylko niektóre z nas......hi hi....zazdraszczam!!!!: karteczki rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very fun valentine card! Va, va VOOM! Thanks for playing with Card Makin Mamas!

    OdpowiedzUsuń