poniedziałek, 4 października 2010

dlaczego Lemonade?

bo mają  naprawdę super stempelki :-)))) super napisy - do wyboru do koloru !!!! A to wyzwanie Ślubne #4 Lemonade  - staję w szranki ! Wprawdzie jestem już raz szczęśliwie rozwiedziona ( nigdy nie zapomnę kartki na ślub : co zyskacie w dniu ślubu - odp: teściową !!!  cudne to było)  ale  rozważam nowe zamążpójście ( boże co za słowo) i dlatego tego rodzaju kartki są mi bliskie sercu !!!!!!

Motylek i napis : stempelki z  Lemonade  , kwiatek własnej produkcji ( mokry i zgnieciony papier plus ćwiek) itd itp  A Panna Młoda jak to w życiu czeka na tego swojego Jedynego ........... :-)

1 komentarz:

  1. Kurczę kobieto skąd ty u licha wiesz co mi w duszy gra ????? Jak patrzę na tą kartę, to mi retro takie przed oczami śmiga. Jak ja bym chciała tak trafnie uchwycić styl w swoich pracach. Brak mi jeszcze wyczucia, ale spoko. Jak się u Ciebie naoglądam to się tak zainspiruję ....

    OdpowiedzUsuń