wtorek, 5 października 2010

dlaczego znowu jesiennie?

Przez Diabelski Młyn  i jego 8 Wyzwanie :-))) miały być jesienne kolory, motywy ( no cóż bagietka, chleb i pomidory- jakoś mnie nie zainspirowały ale filiżanka to już coś innego :-)) ) A ponieważ jak już człowiek raz zacznie grzebać w tych brązach to nie mogłam się opanować i  " zbroiłam " jeszcze 2 karteluszki. Ale najpierw odpowiedź na wyzwanie : te zdjęcie w Młynie tak jakoś skojarzyło mi się z relaksem po zakupach i przed gotowaniem :-)))



A teraz te inne a'propo :  najpierw Dankeschoenkarte dla mojej Przyjaciółki ( dla nie germanistów - kartka z podziękowaniem)


A teraz jeszcze może trochę nietypowo bo brązowo ślubnie ale za to z cudnym stempelkiem od Lemonade

1 komentarz:

  1. Asiu ta pierwsza karteczka - aż mnie skręciło. To kuchnia moich snów. Taka właśnie podłoga w starą dobrą szachownicę i zegar taki bardziej antyczny, że o porcelanie nie wspomnę. A w oknach fikuśne koronkowe firanki i czekoladowy, satynowy lambrekin. No i te litery. Może mi się spełni :) Bo na razie szafki w paczkach w piwnicy i tylko zegar już mam.

    OdpowiedzUsuń