poniedziałek, 4 października 2010

dlaczego tak dziwnie?

bo ten cholerny blogger dalej wariuje ! a ja z nim !!!! miał być podział na kartki tradycyjne i ciut inne ( jak ta pierwsza, w ciut nie typowych kolorach )  ale co - wklejam, te co dają się w ogóle wkleić !!! Innych po prostu nie pobiera i cześć !!! czy ktoś wie co z tą cholerą zrobić - też tak macie ?????  

Od razu  się przyznaję, że pomysł na gwiazdkę bezczelnie zwaliłam , ale niestety nie pamiętam z którego blogu, bo był cudny kurs i chciałam podlinkować - jeśli wiecie to proszę o pomoc ----- boże ja tylko już cały dzień krzyczę " pomocy pomocy" a gdzie ten Romeo co ma przyjść na pomoc hihi Od razu widać, że jestem starsza generacja i kocham "Starszych Panów "





1 komentarz:

  1. Piękny, świąteczny nastrój jest w Twoich karteczkach :)
    Dziękuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń