poniedziałek, 11 października 2010

dlaczego tak dużo?

bo miałam i czas i wene i okazje i boskie papiery i tak jakoś dobrze mi szło :-)))))) a oto kalejdoskop kilku ostatnich dni :

 trochę dla mnie  nie typowa, bo i z kolorowanym stempelkiem i z kieszonką na kasę :-)

trochę świątecznych - obserwuje wysyp kartek świątecznych na innych blogach - ale o tej porze roku to chyba nikogo nie dziwi :-)))   choć przyznaje, że czekam już na króliczki hihi

 ten pomysł z pakiecikami zwaliłam od Gabry    mam nadzieje, że się nie obrazi :-))) - bardzo piękne kartki tworzy - w moim klimacie :-))))



no i kilka urodzinowych albo i na inną okazję !!!




 a ta dla mojej przyjaciółki - która właśnie wkopała kamień węgielny pod dużą halę produkcyjną - trzymamy kciuki i gratulujemy :

1 komentarz:

  1. Aaaah Asia, ta kartka z kobitką w kapeluszu, to wiesz..... ładna jest. Co ci tam będę mówić podoba mi się strasznie. I już. :* (To była bardzo inteligentna wypowiedź. Trochę mnie przytkało, ale chyba zrozumiesz)

    OdpowiedzUsuń